پیش بینی کارشناسان کیتکو از قیمت طلا در هفته پیش رو
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

اکثر شرکت کنندگان در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز پیش بینی کردند قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد.

پیش بینی کارشناسان کیتکو از قیمت طلا در هفته پیش رو

به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس، قیمت جهانی طلا پس از افت 28 درصدی در سال 2013 میلادی در روزهای نخست 2014 با افزایش نسبی روبرو شده و به بیش از 1230 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز از 34 کارشناس ارشد اقتصادی 17 نفر شرکت کرده اند. تعطیلات سال جدید میلادی علت اصلی عدم شرکت بسیاری از کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی کیتکو نیوز بوده است. ده نفر از کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در این نظرسنجی پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته پیش رو افزایش خواهد یافت.

شش نفر نیز به کاهش قیمت طلا طی روزهای آینده رای داده اند و یک نفر نیز پیش بینی کرد که قیمت طلا بدون تغییر باقی خواهد ماند.

هفته گذشته نیز اکثر کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا طی هفته جاری تاکنون 21 دلار افزایش داشته است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی افزایش تقاضا در روزهای نخست سال 2014 میلادی تاثیر زیادی بر رشد قیمت جهانی طلا داشته است و این روند طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که نگرانی ها نسبت به افزایش نرخ تورم در اقتصاد جهانی طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی